  • Data: 2010-10-27 11:58:25
    Temat: Re: Temat solarny, spostrzezenia.
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    news:ia90vm$env$2@news.onet.pl...

    > Prawda.

    Ale jednak udowodniłem ci na wykresach że na starcie kolektor płaski poniżej
    20K ma większą sprawność więc zacznie grzać z większą mocą niż prózniowy
    więc takze zacznie swój dzień wcześnie. Próżniowy z tego co obserwuję mimo
    że w chwili włączenia obiegu posiada wyższą temp niż płaski to jednak
    zaczyna swój dzień od czkawki temperaturowej podczas gdy płaski grzeje
    równo i stabilnie.

    Marek