  • Data: 2010-11-02 21:16:18
    Temat: Re: Temat solarny, spostrzezenia.
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4cd012fb$0$27043$65785112@news.neostrada.pl...

    > Przed inflacją pieniądza można prosto uciec nie posiadając pieniędzy.

    Nie no rewelacja. Czerpiesz tak z tej wiedzy garsciami i dajesz przyklad?
    Co to jest inflacja pieniadza?

    > PZU sprzedałem już dawno, bo nie wierzę we wzrosty...

    I slusznie, mozesz tez wierzyc w dywidende, to tez dywersyfikacja.

    > Tak, ja też spekulowałem w latach 90tych na Universalu. No ale jak widać
    > ja już się czegoś nauczyłem. :-)

    A inni jak widac po merytorycznej tresci pewnie nie...

    > Strasznie się przechwalasz. Jak widzisz na sobie wiedza jest ulotna...

    Wiedza o czym mi uleciala?
    Poza tym ja sie nie przechwalam a stwierdzam, ze nie jestes tu taki boss
    tajemnej wiedzy gieldowej, wiec zupelnie nie rozumiem po co wciskasz tu
    wywody spekulacyjne zupelnie nie zwiazane z tematem.

    > Też tam byłem i nawet TV w dzienniku mnie pokazała. hehe

    Tam moze byc kazdy, ale nie kazdy od kuchni, wielkie mi co...

    > Po prostu umiem policzyć rentowność solarów i włożenia tej samej kasy w
    > coś innego. Nie trzeba być rekinem. Nawet niektóre obligacje dają większą
    > rentowność od solarów.
    To sie nazywa myslenie o przyszlosci. Dom tez sprzedaj, bedziesz mial wiecej
    na akcje. Ja nie musze wybierac miedzy akcjami albo solarami. Kapital to
    jedno a dom i koszty to drugie.

    Pozdro.. TK