  • Data: 2010-11-01 20:19:00
    Temat: Re: Temat solarny, spostrzezenia.
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4ccdeee7$0$22796

    > Ucieczka przed inflacją w konsumpcję (nierentowną pseudoinwestycję). :-)))
    > Dobre!

    Przed inflacja nie da sie uciec a dla czego to mialo byc dodatkowe pytanie o
    przyczyny inflacji, ale widze, ze nie masz bladego pojecia o czym piszesz
    wiec sie powstrzymam...

    > Nie mogę się doczekać bessy. Wszak to świetna okazja do powiększenia
    > portfela.

    Trzymajac akcje PZU i GPW w tym portfelu. :-DD

    > Sprawdź na pl.biznes.wgpw, że od półtora roku kraczę i nieustannie mam
    > nadzieję na kolejną fazę kryzysu. Oby ceny spadły niżej niż ostatnio.
    > Szkoda że tak się nie stanie. Ale mam nadzieję, że się mylę.

    Ty nie mysl sobie, ze z ciebie taki rekin biznesu. Pierwsze akcje jakie
    kupilem to byly akcje Uniwersalu, Kabli i sam juz nie pamietam czego w
    czasach kiedy za te akcje placilo sie sporo mniej placac obligacjami
    kupionymi minute wczesniej zanim jeszcze ktos o gieldzie slyszal. To byla
    pierwsza emisja akcji w naszym kraju i nie w biurze maklerskim. Dla czego to
    pewnie wiesz a jak nie to sobie za momencik wygooglujesz. Ciekawostka bylo
    tez to, ze mialem 24 numer rachunku w biurze maklerskim spory czas pozniej o
    ktorym w ogole malo kto slyszal. Z rynkow pienieznych zdawalem egzaminy a na
    gieldzie bywalem od srodka w ramach przygotowania do specjalizacji w starej
    siedzibie ironii socjalizmu, bo w jego glownej siedzibie. Na marginesie,
    historia zatoczyla kolo. Ale jezeli chcesz tu sie kreowac na grupowego
    Warrena Buffeta to ja Ci w tym przeszkadzac nie bede, wielu innych jak widze
    tez. Szkoda tylko, ze kupowanie akcji nie ma nic wspolnego z tematem tu
    omawianym, ale chociaz wiemy ze masz szanse wiedziec co to jest Cedula i
    Warranty. Zawsze to cos.

    Pozdro.. TK