  • Data: 2010-11-02 13:32:14
    Temat: Re: Temat solarny, spostrzezenia.
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

    news:ian7bq$edd$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości

    > Przed inflacja nie da sie uciec a dla czego to mialo byc dodatkowe pytanie
    > o przyczyny inflacji, ale widze, ze nie masz bladego pojecia o czym
    > piszesz wiec sie powstrzymam...

    Przed inflacją pieniądza można prosto uciec nie posiadając pieniędzy.

    > Trzymajac akcje PZU i GPW w tym portfelu. :-DD

    PZU sprzedałem już dawno, bo nie wierzę we wzrosty...

    > Ty nie mysl sobie, ze z ciebie taki rekin biznesu. Pierwsze akcje jakie
    > kupilem to byly akcje Uniwersalu, Kabli i sam juz nie pamietam czego w

    Tak, ja też spekulowałem w latach 90tych na Universalu. No ale jak widać ja
    już się czegoś nauczyłem. :-)

    > tez to, ze mialem 24 numer rachunku w biurze maklerskim spory czas pozniej
    > o ktorym w ogole malo kto slyszal. Z rynkow pienieznych zdawalem egzaminy
    > a na

    Strasznie się przechwalasz. Jak widzisz na sobie wiedza jest ulotna...

    > gieldzie bywalem od srodka w ramach przygotowania do specjalizacji w
    > starej siedzibie ironii socjalizmu, bo w jego glownej siedzibie. Na
    > marginesie,

    Też tam byłem i nawet TV w dzienniku mnie pokazała. hehe

    > historia zatoczyla kolo. Ale jezeli chcesz tu sie kreowac na grupowego
    > Warrena Buffeta to ja Ci w tym przeszkadzac nie bede, wielu innych jak
    > widze

    Po prostu umiem policzyć rentowność solarów i włożenia tej samej kasy w coś
    innego. Nie trzeba być rekinem. Nawet niektóre obligacje dają większą
    rentowność od solarów.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/