  • Data: 2010-01-05 23:31:00
    Temat: Re: Tnijmy cytaty!!
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zyga" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hi09tg$jvs$1@news.onet.pl...

    > Kiedyś był taki zwyczaj, natomiast zapomina się często dlaczego. W epoce
    > modemów, kiedy 9600 albo 14400 (o ho ho!) było rzecza niespotykaną każdy
    > dodatkowy tekst powodował wydłużanie transmisji. I cytaty się cięło.
    > Dzisiaj to tylko stary obyczaj, niekoniecznie dobry.

    I bawi Cie taka cala strona tekstu a na koncu "Hmmm"??

    > Jesli watek jest sensowny to dobrze miec wszystko w jednym tekscie.

    Cala rzecz cytatow polega na tym, ze zostawia sie tylko to do czego sie
    odnosisz. Wycinenie wszystkiego dobrym pomyslem nie jest, bo istotnie
    wprowadza zamet i tak naprawde nie wiadomo o co chodzi. Ale odpowiada sie,
    czy ustosunkowuje sie do konkretnej tresci i to sie cytuje we fragmentach.

    > I (uwaga!) najświeższe u góry - jak w biurze, papiery ułozone są
    > chronologicznie, najświeższe na wierzchu. Może to oburzać ale swoje
    > uzasadnienie ma.

    Takie uzasadnienie, ze na poczatku wyluszczysz co lezy na sercu tylko nie
    wiadomo do ktorego problemu calego tekstu poprzednika. Jak ma sie do
    napisania wlasna oryginalna mysl w watku to piszesz niejako w root - cie
    watku i wtedy moze ma to sens. Cytowanie calosci uwazam dalej za bezsensowne
    bo caly tekst i tak mozna kliknac wiersz wyzej.

    > końcu Outlook (ktorego nie używam) to również składnik MsOffice.

    A ten MS Office to co niby ma byc? Wyrocznia??
    Chyba nawet dzisiejszy Word nie potrafi tego co Word Perfect w wersji 6.x z
    konca lat 90, a I Explorer przy najmniej moj nie nauczyl sie do dzis
    przechowywania zawartosci calych stron w Temp - ie tylko za kazdym razem
    ciagnie od nowa calosc, a nieodzalowany Netscape Navigator potrafil to wiele
    lat wczesniej. Outlook ciagle po uruchomieniu pokazuje mi najstarsze watki w
    news i za kazdym razem musze calosc przewijac. To jakas obleziona pajakami
    nie rozwijana od lat wyswiechtana technologia.

    Pozdro.. TK