eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieTsunami cenowe nadciaga - z dedykacją dla Ergiego, zwolennika ustawy śmieciowej › Re: Tsunami cenowe nadciaga - z dedykacją dla Ergiego, zwolennika ustawy śmieciowej
  • Data: 2013-03-20 23:58:09
    Temat: Re: Tsunami cenowe nadciaga - z dedykacją dla Ergiego, zwolennika ustawy śmieciowej
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Właśnie o to chodzi. Pieniądze stracą głównie osoby zagraniczne które
    > tam chowały swoje oszczędności przed lokalnym fiskusem. Z wyliczeń które
    > widziałem problem dotknie tylko kilkanaście procent Cypryjczyków.
    > Dlatego z punktu widzenia większości mieszkańców jest to lepsze
    > rozwiązanie niż gdyby podnieść VAT lub PIT dla wszystkich.

    A bo teraz Panie, to już po musztardzie trochę jest i dobrego dla
    wszystkich rozwiązania nie ma.
    Zastanawia mnie, czy w takim kraju nie było nikogo, kto przewidywał by
    taki przebieg wypadków? Mam na myśli nie decyzje obecne, gdy jest już
    bardzo źle, ale znacznie wcześniejsze, które doprowadziły do obecnej.
    Mieli tak głęboko wszystko i wszystkich w okrężnicy?

    Słabo jestem zorientowany w "świecie", zwyczajnie czasu na wszystko
    brakuje, ale i tak wydaje mi się, że problem cypryjski jakoś nagle
    wyskoczył. No nie da się przecież zbankrutować państwa w miesiąc!

    Miłego.
    Irek.N.