eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieTsunami cenowe nadciaga - z dedykacją dla Ergiego, zwolennika ustawy śmieciowej › Re: Tsunami cenowe nadciaga - z dedykacją dla Ergiego, zwolennika ustawy śmieciowej
  • Data: 2013-03-21 09:54:39
    Temat: Re: Tsunami cenowe nadciaga - z dedykacją dla Ergiego, zwolennika ustawy śmieciowej
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Irek N." napisał w wiadomości grup

    > A bo teraz Panie, to już po musztardzie trochę jest i dobrego dla
    > wszystkich rozwiązania nie ma.

    No właśnie o tym piszę. Łatwo jest krytykować że jakieś rozwiązanie jest
    złe, ale czy ktoś widzi lepsze?

    > Zastanawia mnie, czy w takim kraju nie było nikogo, kto przewidywał by
    > taki przebieg wypadków? Mam na myśli nie decyzje obecne, gdy jest już
    > bardzo źle, ale znacznie wcześniejsze, które doprowadziły do obecnej.
    > Mieli tak głęboko wszystko i wszystkich w okrężnicy?

    W trakcie prosperity nikt kto wieszczy koniec nigdy nie jest wysłuchiwany.
    Gdy wszyscy żyją na kredyt to nie chcą słuchać co będzie jutro bo dziś mają
    sporo kasy do wydania :-)

    > Słabo jestem zorientowany w "świecie", zwyczajnie czasu na wszystko
    > brakuje, ale i tak wydaje mi się, że problem cypryjski jakoś nagle
    > wyskoczył. No nie da się przecież zbankrutować państwa w miesiąc!

    To Państwo ma długi od lat - do tej pory było utrzymywane przy życiu przez
    pożyczki z MFW i od Rosji. Tak samo jak teraz UE sztucznie podtrzymuje
    Grecję która według optymistycznych scenariuszy wyjdzie na prostą za 60lat.
    Jak się przez 20-30 lat spłaca poprzednie kredyty nowymi większymi to efekt
    może być tylko jeden.

    Pozdrawiam
    Ergie