eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieUE chce zakazać stosowania i sprzedaży czynników innych niż R290 x-D › Re: UE chce zakazać stosowania i sprzedaży czynników innych niż R290 x-D
  • Data: 2023-04-05 10:13:32
    Temat: Re: UE chce zakazać stosowania i sprzedaży czynników innych niż R290 x-D
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 5 Apr 2023 07:25:54 +0200, Mateusz Bogusz

    > Nie doczytałeś.

    Chyba ty nie doczytałeś i szerzysz brednie.

    "Wprowadzane zmiany nie dotkną użytkowników pomp ciepła. Jest to więcej niż
    pewne! Dodatkowo Unia w dalszym ciągu wskazuje rozwój pomp ciepła jak
    priorytetowy. W III kwartale tego roku ma się ukazać strategia unijna -
    "Akcelerator pomp ciepła"."

    Ergo, z konfedery jesteś? Bo wczoraj mieli końferencję
    i podobne kity wciskali (uwaga, odtwarzanie grozi
    poważnym uszkodzeniem, lub utratą słuchu):

    https://www.youtube.com/watch?v=jvPcWMdoyns

    Ps. a technologia zastępcza jest dawno jest, R290, propan.
    Ja już 4 takie pompy zamontowałem, w tym trzy już w zeszłym
    roku. Plus jest taki, że nie trzeba mieć uprawnień na fgazy,
    wiec każdy może je sobie sam zamontować. Minus, propan jest
    palny, ale od lat się gaz puszcza w domu, butle po 11kg
    stoją, w PC jest niecałe 1,4kg czynnika w 14kW pompie,
    im mniejsza moc tym siłą rzeczy mniej.

    --
    Pozdor
    Myjk