eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieUE chce zakazać stosowania i sprzedaży czynników innych niż R290 x-D › Re: UE chce zakazać stosowania i sprzedaży czynników innych niż R290 x-D
  • Data: 2023-04-05 19:25:34
    Temat: Re: UE chce zakazać stosowania i sprzedaży czynników innych niż R290 x-D
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/04/2023 18:24, Myjk wrote:
    > Nie wiem czego nie zrozumiałeś. Już nad tym pracowano, i "polegnięto".

    https://r744.com/panasonic/

    The product has been sold in the European market since 2017. Panasonic
    is planning to expand the product line-up and distribution channels.

    Chyba, debile, usenetu nie czytają, bo im by powiedzieli, że polegnięto.
    A oni, kretyni, dalej sprzedają:

    https://www.panasonicproclub.com/uploads/RO/catalogu
    es/CO2_ENG.pdf

    > To nie jest kwestia metody, tylko zwyczajnej wytrzymałości materiałów,

    Wiem, tym przyglupom z Pilipsa, Haiera i kilku innych firm po prostu
    nikt nie pokazał usenetu. Produkują złom, który nie działa i psuje się.

    > literalnie dzisiaj da się to zrobić, ale jest to kompletnie nieopłacalne,

    Tak, dokładnie tak. Panie, żebyś Pan wiedział, jakie teraz kiepskie w
    tych korpo mają rozeznanie w opłacalnosci.

    > Wiele rzeczy jest oferowanych komercyjnie, co nie znaczy że ma to sens.

    Szczególnie może nie mieć sensu ekonomicznego. Wiadomo, kretyni w korpo.

    > Tak, jest, za kosmiczną cenę której żaden klient nie zaakceptuje.

    A tu wsadzają na dach aparaturę na R744 o mocy chłodzącej magawata.

    Normalnie szlag człowieka trafia, że nikt nie czyta usenetu i w porę nie
    zareagował.

    Nic dziwnego, czytają same pierdoły, na przykład jakieś bzdury pisane
    przez pseudospecjalistów bez stażu na usenecie:

    https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0
    140700722001608