    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: UE zadba o wasze przyszłe domy
    Date: Sat, 30 Apr 2011 01:05:55 +0200

    Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ipfak2$mlu$1@node2.news.atman.pl...

    > Nie wiem co to jest spadanie podatków. Spadają na ziemię?

    Tak, wlasnie o to mi chodzilo.

    > Jak 1kWh będzie kosztować 5zł (w dzisiejszych cenach) a ogrzewanie roczne
    > będzie kosztować 30-50tys. zł rocznie to będzie już za późno by wszystko
    > przebudować.

    O czym Ty piszesz? Czemu nie 500 tys. rocznie?

    > Ja też się zastanawiam, kogo będzie stać na posiadanie domu, który zużywa
    > energię.

    Moze Ciebie stac na dom za milion zlotych, mnie i praktycznie wszystkich
    ktorych znam a napewno wiekszosci tez nie.

    > Jakieś źródło tych rewelacji?

    Tak, eksperckie audycje radiowe przy okazji budowy elektrowni atomowych. Nie
    buduje wiec zrodla mnie nie interesuja, za to slucham i czytam tych co jak
    twierdza znaja sie na tym.

    > IMHO mały wiatrak generuje przede wszystkim mniejszy hałas a to jest chyba
    > główne ograniczenie (przepisy mówią o tym, że nie może za bardzo
    > hałasować). Mały wiatrak ma mniej niż AFAIR 15m (nie pamiętam dokładnie,
    > ale jest ograniczenie wysokości).
    >
    > Tak więc nie jest prawdą, że postawienie 40MW farmy wiatraków to jest to
    > samo, co postawienie przydomowego wiatraka.

    Czyli wszyscy klamia, a to tylko gorzej.

    Pozdro.. TK