    From: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Umiecie palic papier?
    Date: Thu, 24 Oct 2013 22:44:37 +0200

    Dnia Mon, 14 Oct 2013 20:24:29 +0200, Jacek napisał(a):

    > Tak bym o widział. Zainwestować w niszczarkę i palić luźne paski.
    > To by mogło mieć sens.
    > Jacek

    Jakiś czas temu ten temat mnie zainteresował i znalazłem takie ręczne
    "praski" do makulatury, które można by zasilić papierem z niszczarki. Ale
    musiałbyś naprawdę mieć spory przerób na jeden brykiet. Później to jeszcze
    trzeba mieć gdzie dobrze wysuszyć, bo ręcznie sprasujesz tylko na mokro.

    Znalazłem wówczas stronę kogoś, kto amatorsko produkował takie wynalazki,
    ale najwyraźniej nie sprzedawało się to zbyt dobrze, bo strony już nie ma.
    Zostały tylko jakieś archiwalne aukcje, gdzie widać, jak to wyglądało:
    http://www.swistak.pl/a4035850,Brykieciarka-makulatu
    ry-EKOPRASKA.html
    W domowych warunkach hobbysta powinien dość łatwo zbudować coś podobnego.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl