    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Usuniecie kilku jetek
    Date: Thu, 26 Nov 2009 22:51:44 +0100

    Użytkownik "Tornad" <t...@o...net> napisał w wiadomości
    news:5d3e.00000249.4b0eeb41@newsgate.onet.pl...

    >Pozniej ich wycieli prawie w pien...
    Bo to taki przyjacielski narod. :-DD

    > No i jako jako tako przygotowany, tu w tej Hameryce rozne rzeczy nowe
    > widzialem m.in. kupe tych jetek czyli obrozy jak je tu nazywaja. I dachow
    > tez
    > glownie takich co to wymagaja napraw. I czlowiek chcac nie chcac troche
    > sie
    > doksztalcil.

    Ale jako, ze na mechanice rozne kratownice liczylem, to watpliwe wydaje sie,
    ze jetka umieszczona w takim miejscu dachu moze z zalozenia skutecznie
    przenosic obciazenia rozciagajace. W tym przypadku im niezej tym lepiej.

    > Dobra tyle, ze to nie zawsze dziala; wyobraz sobie dziewczyne, ktora
    > zostala
    > wystrychnieta na dudka czyli wydutkana na strychu. Myslisz, ze jak to
    > bylo
    > pod tymi jetkami na sianie to ona zaszla w ciaze tylko polowicznie?

    Nie wiem, trzeba by sprobowac i na jetkach. :-)

    Pozdro.. TK