  • Data: 2017-11-13 01:06:58
    Temat: Re: WM ,mam szkic i pytania (potrzebuję na wczoraj)
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 12 listopada 2017 02:04:06 UTC+1 użytkownik marios napisał:
    > Masakra :)
    > Dom dla wroga, ale innego raczej nie będzie.
    > nikt tego nie może zrozumieć. Wszyscy "starzy wyjadacze" odwiedzający
    > moją budowę maja podejście budowania lepianki model rocznik '77 (choć
    > kilka pochwał mi się trafiło), czyli wg. nich to wszystko to są
    > niepotrzebne dziwactwa i z podziwu godną cierpliwością i niezłomnym
    > przekonaniem o własnej nieomylności tłumaczą mi jak mam budować mostki
    > cieplne ;)

    Tak po prawdzie nie wiem po co nas o coś pytasz, skoro jesteś rozeznany
    w tym wszystkim, masz naszykowane prawie wszystkie warianty i dłubiesz sam :>
    Jak już chcesz faktycznie to poukładać, to zacznij od OZC, postaw na
    bezobsługowość, ekonomię i wygodę (pompa ciepła/gaz, rekuperacja,
    dobre ocieplenie), GWC olej, odzysk ze ścieków... pytaj Budynia,
    grzanie kolektorami - też Budyń, cała reszta wedle uznania. Nie ma co
    komplikować rzeczy prostych :>

    L.