  • Data: 2009-12-15 20:07:12
    Temat: Re: Warunki zabudowy
    Od: "m." <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ariusz pisze:

    > A kto by mu dał pozwolenie na budowę bez ważnych Warunków... lub wyciągu
    > Zagospodarowania...
    >
    > Chyba, że źle użył czasów stały się cy staną się?
    >
    > Architekt nie zacznie projektu bez warunków więc albo je już masz albo
    > dopiero zaczynasz i nie do końca wiesz o co pytać

    O pozwolenie na budowę będę dopiero występował a warunki już mam ale:
    architekt do którego udaje się w celu wrysowania domu na mapkę do celów
    projektowych stwierdził, że na warunkach powinien być stempelek mówiący
    o tym, że warunki stają się prawomocne. Szczerze mówiąc pierwszy raz o
    tym słyszę tym bardziej, że jak pamiętam (a nie jestem pewien czy
    dobrze) wg prawa administracyjnego - po chyba 14 dniach warunki stają
    się prawomocne (o ile nie wniosę żadnego sprzeciwu) - ale ja to na razie
    teoretyk jestem stąd pytam tutaj. Co prawda mógłbym jechać do gminy i
    zapytać ale musiałbym się urwać z pracy a jeżeli to jakiś wymysł
    architekta to nie będę sobie robił problemów. Oczywiście na warunkach
    jest stempelek/stempelki, że wydano z upoważnienia wójta.... podpisy
    itp. ale o prawomocności nie ma tam mowy.

    --
    M.