    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Date: Fri, 1 Apr 2016 15:37:07 +0200
    <0...@g...com>
    <3...@g...com>
    <f...@g...com>
    <0...@g...com>
    <56fe0b81$0$22839$65785112@news.neostrada.pl>
    <ndlbko$2nl$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <56fe6f4b$0$703$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2016-04-01 o 14:53, Uzytkownik pisze:

    > Jakie stwierdzenia mi jeszcze przypiszesz, aby uwiarygodnić swoją
    > wypowiedź?

    Slow autorem moze nie jestes, ale sensu dotyczacego katoliskich dzieci
    juz jak najbardziej. Jest w dyskusji. Kazdy znajdzie te i inne.

    > Takie były Wasze wypowiedzi na temat tych, którzy siebie nazywają
    > Katolikami i czynią zło to obydwaj twierdziliście, ze to nie są Katolicy.
    > To w końcu jak jest. Czy Katolik pozostaje Katolikiem, kiedy czyni zło
    > czy tak jak wcześniej twierdziliście, że nie jest Katolikiem?

    Troche mieszasz jednak. Istota problemu jest to, ze Ty (i nie tylko)
    podajac takie przyklady uosabiasz katolikow z takimi ludzmi. No wiec
    katolicyzm nie uosabia sie z takimi ludzmi a tym bardziej z takimi
    zachowaniami. A ze czasem ktos przedstawia sie jako katolik to i owszem
    za takiego moze sie uwazac, takim chce byc, tylko calkiem nie wychodzi.
    Zatem ja nie uosabiam sie z pedofilami czy innymi rzeznikami lat
    wczesniejszych. Uwazam, ze nie postepuja po katolicku i sa zwyklymi
    gangsterami, ktorych trzeba scigac i karac. A jezeli czynia zlo
    powolujac sie na wiare katolicka to jakimi sa katolikami jak wiara im
    tego zakazuje? To jest co najwyzej hipokryzja a nie wiara.

    pozdro.. TK