  • Data: 2019-02-14 20:05:56
    Temat: Re: Węgiel vs pellet
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 14 lutego 2019 17:41:01 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Mon, 11 Feb 2019 12:02:38 -0800 (PST), Budyń

    > Nie, moje dziecko chodzi na religię i akurat nie z tego powodu uciekało z
    > tamtej klasy. Niemniej były w tej klasie dzieci które na religię nie
    > chodziły i były prześladowane -- wiem to z relacji córki. Mam też paru
    > znajomych których dzieci nie chodzą na religię i są notorycznie wytykane
    > palcami. Ciemnogrodowa tolerancja psia jego mać.

    czyli wrócliliśmy do początku - przesladowaniem nazywasz wytykanie palcami, jakby ci
    to uprzejmie powiedzieć: błądzisz.

    > Czasem bywam, jak mnie zmuszą. Ale żona bywa cyklicznie
    > i akurat wie takie rzeczy. :P

    przynajmniej jedna dobra wiadomość. Pozdrów żonę :)

    > Nie podoba mi się, ale też nie ma związku z tematem, zresztą nie pierwszy
    > raz jak ci braknie argumentów w jednym temacie to wjeżdżasz na kolejny.

    no nie, chcę ci tylko wykazać zę twój zachód do którego dążysz brnie w takie absurdy
    których obronić się nie da.
    Ale popatrz - ostatnio głośno o tej Semenya, federacja sortów kobiecych rozpaczliwie
    próbuje sie bronić przed sportowcami "trans" czy jak to zwać.
    Bo oczywistym jest ze faceci którym zechce sie nazwać się kobietą w sporcie kobiecym
    bedą rządzić. Ale w ten sposób żadna normalna baba nie zechce w tym cyrku brać
    udziału. Zatem sąd orzekl ze Semenya nie moze startowac z kobietami.
    Wróżę teraz - organizacje lgbtqwerty oskarżą federacje o dyskryminację i spodziewam
    się ze wygrają. Chociaż idzie o potężną kasę, więc kto wie.

    > Niemniej absurdalne jest że w naszym chorym kraju postuluje się aby
    > bezwzględnie rodzić chore (albo wręcz MARTWE!) dzieci, albo że kobieta nie
    > może sama decydować o sobie nawet w skrajnych przypadkach gdy zagrożone
    > jest jej zdrowie czy życie.

    Ależ niech kobieta decyduje o sobie. Tyle że nie może decydować o życiu innego
    człowieka, co ona, sąd i pluton egzekucyjny w jednym. Najciekawsze jest w tym ze ci
    którzy szeroko szermują "ciemnogrodem" , również ty, w sprawie aborcji już
    podręczników biologii nie raczą czytać - a wręcz będą zakrzykiwac ze jakie tam
    morderstwo, to tylko usunięcie zlepku komórek.
    Prawao mamy dość rozsądne - zagrożenie życia matki jest przesłanką do przeprowadzenia
    aborcji. Natomiast dlaczego chyorych karać śmiercią? Bo to łatwe?

    >Szkoda tylko że ci co tak cisną na rodzenie
    > "warzyw" pewnie sami by takiego dziecka pod dach nie przyjęli, podobnie jak
    > nie wezmą porzuconego, bo urodzonego na siłę, przez matkę dziecka z domu
    > dziecka. Hipokryci zafajdani.

    Po zdrowe dzieci jest kolejka.

    > To się do tego odnieś.

    Co mam się odnosić - nauka radziecka to udowaodniła, a nie przepraszam zachodnie
    uczelnie "gender studies". Własnie doczytałem ze płci już jest 70 :)

    > Bo ty naiwny jesteś i ogólnie mało świadomy tego co się wokół dzieje.

    > Tak, takie rzeczy się dzieją. Ty zamykasz oczy, zamiast dzieciom pomóc, bo

    ależ ja nie twierdze ze sie nie dziają, pornografia jest bardzo powaznym problemem.
    My, pokolenie sprzed ery powszechnego internetu, radzimy sobie z pornografią o tyle
    ze nasze doswiadczenia seksualne były wcześniejsze niż obrazki w internecie.
    Dzisiejsza młodzież w prawdziwy sex wchodzi z głową napakowaną filmami które z
    rzeczywistoscią mają tyle wspólnego co wygląd panien na okładce czasopisma z jej
    faktycznym wyglądem. Napatrzyli się - a to wcale tak nie wygląda. To próbują innych
    sposobów, dojdziemy i do kozy.
    Niemcy doszli juz do zwierząt, protezą zakazu zoofilii (bo nie politycznie jest
    powiedziec ze to niemoralne) jest zakaz pod pretekstem ochrony zwierząt.
    Podsumowując - jestem za zakazem pornografii.

    > To kiedy zapodasz te rzetelne artykuły, a nie papkę dla pelikanów?

    dla ciebie artykuły rzetelne są tylko te które cie utwierdzają w twoich
    przeświadczeniach.
    A mnie sie zdarza że piszę pewną myśl, szukam po żródłach i musze się z niej wycofać,
    wiec kasuję całe akapity. Bo źródła mówią inaczej niz sądziłem.

    > To jest naiwność, liczenie że poinformowanie aby nie oglądało poskutkuje
    > gdy dziecko znajdzie się w grupie rówieśników (albo i starszych dzieci)
    > gdzieś daleko od domu. Zresztą sam napisałeś że liczysz, bo pewności nie
    > masz.

    oczywista sprawa

    > Mimo tego nadal nie chcesz, aby ktoś z doświadczeniem o tym z
    > dzieckiem rozmawiał, bo naiwnie liczysz że przez kolejne lata będzie
    > zamykać oczy i zatykać uszy. No, naiwniak jak nic.

    im dłużej uda mi sie zachować dzieciaka od "tych spraw" tym dla niego lepiej.
    Ty mozesz swojej córce opowiadać co tylko sobie życzysz.

    > Poczytaj sobie pierwszy lepszy program edukacji seksualnej. Tylko nie ten
    > co w artykulikach z papką serwują.

    https://natemat.pl/59401,burza-wokol-niemieckiej-ksi
    azki-do-edukacji-seksualnej-dla-pieciolatkow

    > Znam bogobojnych co są po rozwodzie, a nawet dwóch. Jeśli zamierzałeś tego
    > użyć jako jakiś argument, to na nic twe starania.

    bo w kościołach często jest niestety przetrwalnik kultury. Rytuały są końcem
    doświadczenia religijnego.
    Początkiem rozwoju religijnego jest dekalog i to jest niezła koncepcja, jesli juz
    urośniesz w wierze nie będziesz miał tyłów w postaci trzeciej zony itd. Tylko dlatego
    ze (nie rozumiejąc) przestrzegałeś przykazan.
    Smutne jest to ze do dalszego etapu rozwoju wiary wielu nie dochodzi, w czym widze
    zresztą wine koscioła.

    > I nie zauważyłeś, że te ćwiczenia to raczej dla starszych "dzieci" są, bo
    > zdecydowanej większości postawionych pytań dzieci z podstawówki nawet nie
    > zrozumieją?

    > Oh, mowy nienawiści nie ma też wobec mężczyzn!
    > I żółtych, i białych! Cóż za dyskryminacja!

    dyskryminacja białych mężczyzn jest faktem

    > Czytam z europejskiego, ale także polskiego punktu widzenia gdzie na każdym
    > kroku (także w polityce) panoszą się czarnuchy, gdzie kościół stoi
    > praktycznie na każdym większym skrzyżowaniu, a w szkole nie uczy się
    > RELIGII tylko, używając twojej nomenklatury, formatuje się mózgi pod
    > "jedyną słuszną" wiarę (w tym ciśnie na komunię w 2 klasie podstawówki,
    > choć żadne dziecko świadomie nie potrafi wyjaśnić co to jest komunia
    > święta, o chrzcie nawet nie wspomnę).

    jak wyżej. Chrzest jest wtedy gdy rodzice uznają wiare za ważną. I przekazują ją
    dziecku od początku, łącznie z innymi ważnymi dla dziecka sprawami.
    Komunia jest wtedy gdy dziecko umie rozróżnić dobro od zła.
    A bierzmowanie powinno być swiadomym i dobrowolnym oddaniem się Jezusowi. Tu sie
    sprawa rypie :/

    > Yhym. I wyjaśnij teraz komu na tym tak strasznie zależy?

    Lewakom których celem jest znszczenie tradycyjnych społeczeństw.

    > Ale ty interpretujesz. Chociaż sam już niewiem czy sam interpretujesz,
    > raczej wygląda na to że powtarzasz co ci w tvpis nawkładają do głowy. :P

    Taka jest natura percepcji, czytasz i interpretujesz, na podstawie wczesniejszych
    danych. Na to nic nie poradzę :)

    b.