  • Data: 2019-02-14 17:41:03
    Temat: Re: Węgiel vs pellet
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 11 Feb 2019 12:02:38 -0800 (PST), Budyń

    > ale zaraz, bądz precyzyjny - przemoc była za to ze nie chodziła na
    > religię? To był jedyny powód?

    Nie, moje dziecko chodzi na religię i akurat nie z tego powodu uciekało z
    tamtej klasy. Niemniej były w tej klasie dzieci które na religię nie
    chodziły i były prześladowane -- wiem to z relacji córki. Mam też paru
    znajomych których dzieci nie chodzą na religię i są notorycznie wytykane
    palcami. Ciemnogrodowa tolerancja psia jego mać.

    > A jestem ciekawy skad wiesz kto w
    > pierwszych ławkach w kosciele siada, przeciez nie bywasz.

    Czasem bywam, jak mnie zmuszą. Ale żona bywa cyklicznie
    i akurat wie takie rzeczy. :P

    > ten twój zachód doszedł już bodajże do 32płci, postuluje aborcję do
    > chwili narodzin. Taki cytacik - jak ci sie podoba: "gubernator stanu
    > Nowy Jork Andrew Cuomo z satysfakcją poparł prawo gwarantujące prawo do
    > aborcji, aż do momentu urodzin. Gubernator stanu Wirginia Northam Ralph
    > (też Demokrata) lekarz z zawodu stwierdził, że jeśli życzy sobie tego
    > matka, dziecko można nawet zabić już po urodzeniu (!)"

    Nie podoba mi się, ale też nie ma związku z tematem, zresztą nie pierwszy
    raz jak ci braknie argumentów w jednym temacie to wjeżdżasz na kolejny.
    Niemniej absurdalne jest że w naszym chorym kraju postuluje się aby
    bezwzględnie rodzić chore (albo wręcz MARTWE!) dzieci, albo że kobieta nie
    może sama decydować o sobie nawet w skrajnych przypadkach gdy zagrożone
    jest jej zdrowie czy życie. Szkoda tylko że ci co tak cisną na rodzenie
    "warzyw" pewnie sami by takiego dziecka pod dach nie przyjęli, podobnie jak
    nie wezmą porzuconego, bo urodzonego na siłę, przez matkę dziecka z domu
    dziecka. Hipokryci zafajdani.

    > jaki tam homoseksualizm, 32 płcie były, jasne :-) Naukowo udowodnione! :P

    To się do tego odnieś.

    > bo to były moje lekcje, za gierka chyba

    Bo ty naiwny jesteś i ogólnie mało świadomy tego co się wokół dzieje.

    > nie za bardzo rozumiem co chcesz powiedzieć - jestem wrogiem pornografii
    > wsród dzieci to zamykam oczy na ten problem?

    Tak, takie rzeczy się dzieją. Ty zamykasz oczy, zamiast dzieciom pomóc, bo
    w zajęciach o edukacji seksualnej widzisz tylko "lewacką deprawację". Idź
    się dokształć, bo widentnie masz braki w edukacji, nie tylko seksualnej --
    co tylko potwierdza jak bardzo tego brakuje w szkołach.

    > alez ja prosze ciebie czytam artykuły od lewej do prawej.

    To kiedy zapodasz te rzetelne artykuły, a nie papkę dla pelikanów?

    > mozesz to nazywac naiwnością, ja to nazywam wychowaniem

    To jest naiwność, liczenie że poinformowanie aby nie oglądało poskutkuje
    gdy dziecko znajdzie się w grupie rówieśników (albo i starszych dzieci)
    gdzieś daleko od domu. Zresztą sam napisałeś że liczysz, bo pewności nie
    masz. Mimo tego nadal nie chcesz, aby ktoś z doświadczeniem o tym z
    dzieckiem rozmawiał, bo naiwnie liczysz że przez kolejne lata będzie
    zamykać oczy i zatykać uszy. No, naiwniak jak nic.

    > To zacytuj zachodnie zdobycze cywilizacji gdzie piszą ze seks nie ma być
    > miłą zabawą tylko uzupełnieniem miłości. Tam tendencja jest inna.

    Poczytaj sobie pierwszy lepszy program edukacji seksualnej. Tylko nie ten
    co w artykulikach z papką serwują.

    > Córce to powiedz, niech oglada - chciałbyś?

    Na studiach nie widze absolutnie problemu. Pewnie wcześniej też nic jej się
    nie stanie. Zresztą jak już wspominałęm, już coś tam oglądała. Problem
    polega na tym, że nie ma zupełnie edukacji, bo w zamian za to jej mózg
    piorą dwoma lekcjami religii a o seksie się musi dowiadywać z filmów albo
    od koleżanek. Zupełnie jak ja 30 lat temu, co świadczy o tym, że nadal
    tkwimy w ciemnogrodzie. Zresztą patrząc na powietrze i działania cudownego
    rządu co syfy spalinowe dotuje (znaczy próbuje, bo KE działa) w
    nowoczesnych domach to tylko potwierdza.

    > a ilu jest po rozwodach?

    Znam bogobojnych co są po rozwodzie, a nawet dwóch. Jeśli zamierzałeś tego
    użyć jako jakiś argument, to na nic twe starania.

    > Cytuję: Zadaj uczestnikom pytanie, jak rozumieją termin ,,mowa nienawiści
    > w sieci". Spytaj, czy ktoś zetknął się z mową nienawiści w Internecie,
    > czy to wobec konkretnej osoby, czy też przedstawicieli danej grupy (na
    > przykład gejów, czarnoskórych, muzułmanów, Żydów, kobiet itp.). Co
    > czujesz w takiej sytuacji? Jak myślisz, a co czuje ofiara?

    I nie zauważyłeś, że te ćwiczenia to raczej dla starszych "dzieci" są, bo
    zdecydowanej większości postawionych pytań dzieci z podstawówki nawet nie
    zrozumieją?

    > oh, a mowy nienawisci wobec chrzescijan nie ma, cóż za dyskryminacja

    Oh, mowy nienawiści nie ma też wobec mężczyzn!
    I żółtych, i białych! Cóż za dyskryminacja!

    > ale o chrześcijanach tez jest - o tym jak wybudowac nowy meczet w
    > chrzescijanskiej dzielnicy Weź tę książkę przeczytaj nie z naszego
    > polskiego punktu widzenia, tylko z europejskiego (bo to europejska
    > produkcja)

    Czytam z europejskiego, ale także polskiego punktu widzenia gdzie na każdym
    kroku (także w polityce) panoszą się czarnuchy, gdzie kościół stoi
    praktycznie na każdym większym skrzyżowaniu, a w szkole nie uczy się
    RELIGII tylko, używając twojej nomenklatury, formatuje się mózgi pod
    "jedyną słuszną" wiarę (w tym ciśnie na komunię w 2 klasie podstawówki,
    choć żadne dziecko świadomie nie potrafi wyjaśnić co to jest komunia
    święta, o chrzcie nawet nie wspomnę).

    > Jest to czysta manipulacja społeczeństwem by sie nie broniło
    > przed napływem imigrantów.

    Yhym. I wyjaśnij teraz komu na tym tak strasznie zależy? Szczególnie w
    odniesieniu do tego kto pisał tę książkę, bo zakładam że imigranci taliby
    to nie byli.

    > no ale ja tych cytatów nie wymyślam

    Ale ty interpretujesz. Chociaż sam już niewiem czy sam interpretujesz,
    raczej wygląda na to że powtarzasz co ci w tvpis nawkładają do głowy. :P

    --
    Pozdor
    Myjk