  • Data: 2015-02-08 20:13:20
    Temat: Re: Wiatr hula w dachu
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.02.2015 o 18:30, masti pisze:

    > robią tylko niekoniecznie w tym celu co myślisz
    > <https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a7
    /POL_Mamerki_03.jpg>

    nie takie jakie Ty pokazałeś i Budyń. Powierzchnia dachu dwuspadzistego
    jest większa niż płaskiego. wymaga wielu warstw, jest podatna na
    uszkodzenia spowodowane wiatrem. w garażu mam dach płaski, spad parę
    stopni, zrobiony z takich wielkich gotowych płyt betonowych. Jasne że w
    domu, w większym budynku trzeba będzie zastosować inną technologię
    budowy stropu, ale jest ona już na budowie w postaci podłogi piętro
    niżej. Czy zbudowanie jeszcze jednej podłogi nie będzie przypadkiem
    tańsze niż zabawa z całym drewnem, dachówką foliami, docieplaniem,
    mostkami cieplnymi.....

    ToMasz