  • Data: 2015-02-08 21:07:41
    Temat: Re: Wiatr hula w dachu
    Od: Tomasz L <tol_remove_ukasz@remove_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-08 o 17:33, Budyń pisze:
> [...]
    wiatrem. Powierze ma przeplywac tylo w szczeinie a nie w warstwie welny.
    (wywalic gipskarton) i zbudowac od poczatku.

    > Czyli masz wersje bez deskowania a z membraną. A brakuje folii za gk. A
    prawdopodobnie cała reszta tez jest spie...a.
    > Ot taki urok kupowania kota w worku.

    Jest folia, zapomniałem o niej.

    > szczelna, klejona taśmami na łączeniach.

    Nazwa membrana oznacza że coś przepuszcza, w jedną stronę, co ona ma
    przepuszczać i w którą stronę ?

    > Nie da sie odkręcic - trzeba robic od nowa. Wszystko łącenie prawdopodobnie z wełną
    bedzie do wyrzucenia.

    > - odpuścić sobie i zrobić tam suszarnię/graciarnię/prasowalnie - tak
    >
    > kwestia koniecznosci posiadania pomieszczenia i posiadanej na remont kasy.

    > prawdopodobnie cały jest spitolony. Jesli masz ochote na sądowe walki to zrób
    ekspertyze budowlaną, byłaby to podstawa do odzyskania kasy od sprzedawcy, albo
    łatwiej chociazby z ubezpieczenia kierownika budowy.

    Nie mam ochoty na batalię, wpierdzieliłem w te dziury co zrobiłem od
    cholery wełny, która została, zobaczymy co wyjdzie.

    Wieje od dołu, patrząc na filmik, który podesłałeś, nie wiem jakim cudem
    po tamtym montażu miałoby nie wiać.

    Jeszcze jedno, to od czego się zaczęło - szpary pomiędzy filarami
    drewnianymi, a płytą GK - jest jakieś przeciwwskazanie żeby je zalać
    pianką ?

    Dzięki, T.