  • Data: 2014-03-31 21:53:14
    Temat: Re: Wiosenka w pełni
    Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 31 marca 2014 20:37:09 UTC+2 użytkownik czeremcha napisał:
    > Mamy awersję do iglaków, a coś trzeba było posadzić wzdłuż ogrodzenia, bo trochę
    /jednak/ dobiega nas szum samochodów z autostrady. Nam to nie przeszkadza - słychać
    tylko na dworze, w domu - nie. Po tym, co mieliśmy w mieście - to balsam dla uszu :-)
    Ale - mam jakąś schizę, że gdy przyjdzie nam ten dom np. za 20 lat sprzedawać /któż
    to wie?/ to ten szum może być dla wielu minusem... Zależało nam na wyciszeniu, i
    koniecznie - nie na iglakach. Graby i buki nie zrzucają liści na zimę, więc efekt
    wyciszenia powinien być najpełniejszy.

    Tylko że raczej odległy w czasie :-))