  • Data: 2011-10-20 12:28:40
    Temat: Re: Włamali si
    Od: "SJS" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4e9fff26$0$8442$6...@n...neostrada
    .pl...
    > Jeszcze dodam że u mnie każde naciśnięcie dzwonka przy furtce powoduje że
    > ta osoba jest na nagraniu.
    > Bardzo często firmy zakładające instalacje alarmowe robią powazny błąd w
    > sztuce który powinien kończyć się w sądzie. Znam kilkanaście takich
    > przypadków instalacji wykonanych przez renomowaną firmę ochroniarską w
    > których instalację alarmową radośnie zasila się z tego samego
    > zabezpieczenie różnicowoprądowego co pozostałe odbiorniki w domu. Niby
    > nic, ale są nimi także gniazdo zasilania na ścianie budynku, jakies
> [...]

    Radzę poczytać jak to może wyglądać w willi
    http://www.pisa.pl/index.php?page=comment&nrstr=0&id
    =3
    W usłudze stacji monitorowania powinna być także możliwość zgłoszenia
    naprawy sieci.

    Zwykle w systemach stopnia zabezpieczenia 2 wg normy PN EN 50131-1 zasilanie
    ze źródła rezerwowego powinno podtrzymać system przynajmniej dla źródła typu
    A 12 h a dla źródła typu B 24h - dla systemów stopnie ochrony 3 wymagania
    dla A to 60 h i B - 120 h.
    A - kontrolowane przez system,
    B - nie kontrolowane
    SJS
    PS dla kamer też sa wymagania w normie PN EN 50132-1