  • Data: 2015-05-09 18:14:34
    Temat: Re: Wpięcie do rury kanalizacyjnej
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Próbowałem też wiele różnych klejów - niestety z żadnym skutkiem. Na
    > rurach jest napis PVC czy PCV, a w rzeczywistości najprawdopodobniej
    > jest to mieszanina tworzyw PCV i PE, dlatego nie rusza tego tworzywa
    > żaden rozpuszczalnik.
    o ile chce Ci się robić testy i zaryzykować 2 dychy, to ja Ci polecę do
    połączenia takich tworzyw klej do szyb. Zakładając że nie będzie tam
    dużych obciążeń mechanicznych, dostaniesz spoinę elastyczną jak guma na
    oponie samochodowej i wodoodporną na cieknącą wodę bez ciśnienia.

    http://www.boll.pl/kleje-i-akcesoria-7/boll-klej-do-
    szyb-samochodowych-93

    ToMasz