  • Data: 2010-05-23 21:18:46
    Temat: Re: Wykończenie łazienki - kosztorys.
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "scream" <n...@p...pl> wrote in message
    news:1kyzrdpc8d1o2.1syli75sxq4a3$.dlg@40tude.net...

    > Obijam się :) Przygotowuję podwaliny pod jakiś biznes handlowy,
    > prawdopodobnie też w pokrewnej branży (wyposażenie łazienek). Mam też
    > kilka
    > innych pomysłów. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

    www.alibaba.com

    Tam szukaj dostawców. Wszyscy lokalni dealerzy kupują w Chinach.

    Chińczyk sprzeda każdemu. Tam nie ma umów o "rejonizacji". Płacisz i masz.
    Są uczciwi, nie wypytują i odpowiadają natychmiast. Maja skype, MSN i Online
    Trader'a z alibaby - taki komunikator. Jak znasz Angielski to jutro masz
    towar :-)
    FOB oznacz cena z załadunkiem na statek. Resztę płacisz ty czyli za
    transport i cła.
    Możesz poprosić żeby opłacili transport jakoCPT albo CIT.. mają lepsze
    stawki :-) Np DHL z Chin kosztuje 1/4 tego co od nas do Niemiec