  • Data: 2014-12-12 14:27:52
    Temat: Re: Wyłączać cyrkulację, czy nie?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:40e8c552-9dcb-4bbc-917c-6cb227589700@go
    oglegroups.com...

    > no i doszlismy do porozumienia. Ja nie wiem jakie byłyby wyniki rzetelnego
    > sledztwa, być moze wyjdzie ze nalezy po prostu zrezygnowac z książeczek,
    > bo wprowadzaja zamet. Kto wie. Ale metoda
    > "polacy, nic sie nie stało" do mnie nie przemawia.

    Na początek wystarczy zwykły _anonimowy_ sondaż z dwoma pytaniami:
    - czy zagłosował pan(i) na PSL przez pomyłkę
    - czy zaznaczył pan(i) więcej niż jeden kwadracik

    Sądzę że gdyby którykolwiek opozycyjny dziennikarz miał rzeczywiste
    podejrzenia (a nie gdybanie pod publiczkę by siać zamęt) to któraś prawicowa
    gazeta już by taki sondaż zamówiła i opublikowała.

    Co więcej jestem _pewien_ że PiS już dawno zrobił taki wewnętrzny sondaż* i
    gdyby mieli rzeczywiste podejrzenia to by o tym już było głośno - po prostu
    żaden polityk nie przegapiłby takiej szansy na wybicie się i dowalenie
    koalicji rządowej.

    * - wystarczy to zrobić w jednej grupie. Np na spotkaniu jakiegoś koła
    gospodyń czy sympatyczek Radia Maryja. Dlatego można to zrobić szybko i po
    cichu.

    Pozdrawiam
    Ergie