  • Data: 2014-12-12 15:20:54
    Temat: Re: Wyłączać cyrkulację, czy nie?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 12 grudnia 2014 14:28:04 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Na początek wystarczy zwykły _anonimowy_ sondaż z dwoma pytaniami:

    Ja bym sie skłaniał nie ku sondazowi, bo zależnie od upodoban politycznych będzie
    odrzucony z załozania. To ma być sledztowo Jako punkt wyjścia wolałbym analize
    statystyczną. Matematyki sie nie oszuka. I pare worków z głosami nalezałoby przejrzeć
    pod kątem głosów nieważnych. Jesli 2 krzyżyki jednym długopisem to wyborca zrobił to
    swiadomie, jesli dwoma - fałszerstwo.

    > Sądzę że gdyby którykolwiek opozycyjny dziennikarz miał rzeczywiste
    > podejrzenia (a nie gdybanie pod publiczkę by siać zamęt) to któraś prawicowa
    > gazeta już by taki sondaż zamówiła i opublikowała.

    podejrzenia sa raczej w kierunku nie pomyłki (twój sondaż) lecz oszustwa. A raczej
    sondaż wsrod czlonków komisji z pytaniem: "czy dostawil pan(i) dodatkowy krzyżyk"
    chyba by nie przeszdł :)

    b.