  • Data: 2021-10-11 12:33:44
    Temat: Re: Wymiana pieca gazowego
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-10-11 o 07:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Uzytkownik a...@s...pl ...

    > Z tego co widze piece thermagen są troche droższe od acv.
    > A co konkretnie polecasz z acv?
    >
    > Bo widze ze sa dwie serie ILEA i KOMPAKT, jakies HRE...

    Do Twojej instalacji tylko ACV Kompakt lub Thermagen i już o tym Ci
    pisałem. To są jedne z niewielu kotłów na rynku, które odporne są na
    zanieczyszczenia krążące w starych instalacjach.

    Ilea w Twoim przypadku się sprawdzi dokładnie tak samo jak Termet z
    Twojej oferty. Tyle, że Termeta kupisz o wiele taniej.

    Zarówno Termet jak i Ilea to kotły do nowych, czystych instalacji, które
    posiadają podobną budowę i podobne wymienniki ze stali nierdzewnej i
    obydwa posiadają te same zalety jak i wady.

    Jeżeli chodzi o kotły ACV/Thermagen to nie sugeruj się cenami w necie,
    ale pytaj instalatorów.

    Niestety muszę Cię zmartwić, ale obecnie jest duży problem z dostawami
    wszelkich urządzeń grzewczych - praktycznie wszystkich firm.