  • Data: 2021-10-11 12:35:59
    Temat: Re: Wymiana pieca gazowego
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-10-11 o 08:26, ToMasz pisze:
    > ale jeśli masz praktykę, to mógłbyś oszacować... co nie?

    Mógłbym, ale dlaczego mam to robić nie widząc instalacji. W jednej
    instalacji wystarczy dołożyć 100zł, a w innej 5 tys. zł.

    Czy to kur.... tak trudno jest pojąć?

    W jednej instalacji wystarczy zdjąć stary kocioł i założyć kolejny z
    identycznie wyprowadzonymi podejściami. Być może tylko wymienić
    zniszczone uszczelki, może jakiś cieknący zawór czy filtr.

    W innej zaś trzeba będzie dokonać gruntowej przeróbki co wiąże się z
    dodatkowymi kosztami.

    Nie widząc instalacji to można tylko wróżyć, a tu kur... na grupach
    dyskusyjnych znajdują się doradcy, którzy g... wiedzą w temacie, a wyżej
    srają niż się znają.

    > Ja zakładam dwufunkcyjne w miejce starych "junkersów" to zawsze celuję
    > tak, aby gaz był w tym samym miejscu - rury nie ruszane. Zakładając że
    > były kaloryfery ( a nie były) to potrzebuję nie więcej niż 50cm rury +
    > nie więcej niz 2 kolanka na zasilanie i to samo na powrót. cwu to samo
    > albo wężyki.

    Tak, tak, a inni to celowo naciągają klientów i montują im kocioł w
    salonie zamiast w kotłowni, żeby tylko naciągnąć klientów i żeby było
    drożej.

    > trudno jest z Tobą dyskutować, i robię to z niechęcią, ale jak się
    > uspokoisz, może coś wypij, to się zastanów.

    To zacznij dyskutować z sensem i nie krytykuj innych, nie znając ich i
    nie wiedząc jaka mają wiedzę i jaką klientelę. Niestety Kris w takim
    krytykowaniu jest mistrzem. Guzik się zna, co już wielokrotnie mu
    udowodniłem, ale krytyka non-stop.

    > któryś z kolegów zasugerował że jest drogo - pieklisz się. ale co ma
    > powiedzieć klient, który dzięki goooglom wie, ze kocioł w necie
    > kosztuje 3200zł, a instalator kupi go taniej i chce sprzedać za 4 tys
    > plus usługa?

    Nie pieklę się, że ktoś napisał "drogo", tylko wkurwia mnie podejście
    kogoś, kto nie ma o tym pojęcia, a szkaluje uczciwych przedsiębiorców
    pisząc jakieś bzdury na necie. Co gorsze swoje doświadczenia opiera na
    cwaniaczkach, którzy robią na czarno, maja znikomy zasób wiedzy i
    dumpingują ceny.

    > zastanów się, czy jest inna dziedzina handlu i usług gdzie działa
    > takie prawo? opony  w aucie - taniej z montażem. wszelkie naprawy
    > samochodów - jakbym zobaczył cenę części na fakturze drożej niż ja
    > mogę kupić - uwierz mi - odzyskam różnice, albo mechanik nie będzie
    > miał klientów.

    Ale ja Ci powiem, że już dawno wyleczyłem się z "tanich" klientów. Jak
    zaczyna ktoś ze mną się dochodzić to mówię krótko "można zrobić za darmo
    - ale samemu". Słyszę odpowiedź "ale ja się na tym nie nam".

    > po co się denerwować. nie zgadzasz sie z powyższym akapitem - Twoja
    > sprawa. ale parsknąłeś śmiechem na obniżenie mocy kotła bo? Bo
    > kotłu/kotłowi będzie źle? Nie, bo rachunek za gaz będzie wyzszy. to
    > czemu rachunek za kocioł może/powinien być wyższy?
    >
    > ToMasz

    Ale ja się nie denerwuję i nie dochodzę z czyimiś przekonaniami, ale
    tylko z pisaniem przez te osoby nieprawdy i wszczynaniem awantur.