  • Data: 2021-10-11 11:57:53
    Temat: Re: Wymiana pieca gazowego
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 10 października 2021 o 23:47:05 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

    > Wskaż gdzie uskuteczniam "chamskie jazdy"? Opanuj się.

    Opanuj się

    > Wymień więc te wymagania.

    Przepisy odnosnie tego sa zwiezłe i krótkie, krótsze od Twoich elaboratw.
    Prosze po raz kolejny- nie traktuj innych jak idiotow i nie komplikuj rzeczy
    prostych.

    > Problem jest w tym, że instalację robił jakiś znajomy męża.

    Wszystko poniżej ciech- nie zwiazane tematem. Próbujesz rozmydlac watek?

    > Czy może jednak te przepisy nie są aż tak oczywiste i proste, dlatego
    > ponowie "Krzyśkowie" nie powinni się dotykać do rzeczy o których nie
    > mają pojęcia?

    Nawet jeśli powyższe z serii "opowieści dziwnej treści" jest prawdziwa to co maja
    przepisy do instalatórów szukajacych jeleni?

    > Dlaczego do mnie kierujesz to pytanie?

    Welokrtnie pisałeś że to Twoja branża to pojecie miec powinieneś.

    > Ty zapewne byłeś w tej kotłowni? Widziałeś rozmieszczenie poszczególnych
    > elementów? Widziałeś co tam jeszcze brakuje i co powinno zostać
    > zamontowane lub wymienione?

    A Ty byłeś?
    Zdejmuja stary kocioł i w tym samym miejscu wieszaja nowy.
    Banalna robota.

    > Ja w odróżnieniu od Ciebie nie wypowiadam się na ten temat, bo nie
    > widziałem tej kotłowni.

    Wypowiadasz sie od samego początku.

    >Poza tym wiem, że firmy do przygotowania oferty
    > określają przybliżone koszty takich dupereli, a rozliczają wg
    > faktycznego użycia poszczególnych materiałów.

    Tu Budzikowi napisali inaczej- przeczytaj jeszcze raz ropiske która dostał Budzik

    >Poza tym wiem, że 1mb rury
    > miedzianej kosztuje już ponad 35zł. Byle kolanko miedziane zaciskane o
    > średnicy 28mm to wydatek 20-25zł. Ile ich potrzeba? Wiesz? Bo ja nie wiem.

    Cyli przyjmując powyższe za 2tys zł mamy 20m rury i ok. 50 kształtek

    Przypomne jeszcze raz- zdejmują stary kocioł i w jego miejsce wieszają nowy.

    > No to dajesz wykaz tego, co tam jest potrzebne.

    Ja się( wg Ciebie) nie znam, więc pytam Ciebie doświadczonego instalatora.
    Nie unikaj odpowiedzi proszę.