    Subject: Re: Wymiana pieca gazowego
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <6162e501$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <61635f56$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Mon, 11 Oct 2021 13:02:20 +0200

    W dniu 2021-10-11 o 11:57, Kris pisze:
    > Przepisy odnosnie tego sa zwiezłe i krótkie, krótsze od Twoich elaboratw.
    > Prosze po raz kolejny- nie traktuj innych jak idiotow i nie komplikuj rzeczy
    prostych.

    Dziwne, że nie potrafisz ich wymienić.

    Mam prawo Cię taktować jak laika, bo wielokrotnie Ci udowadniałem, że
    piszesz bzdury i nie masz o tym pojęcia.

    Przypomnij sobie jedną z naszych dyskusji w których zakwestionowałeś
    konieczność dołożenia naczynia przeponowego. Nawet nie umiałeś wyliczyć,
    że naczynie wbudowane w kocioł będzie za małe do tej instalacji. Ale
    obelg i pomówień pod moim adresem nie szczędziłeś i nawet później nie
    raczyłeś mnie przeprosić.

    Dlatego mam prawo Cię traktować nie tylko jak laika, ale także jak
    idiotę, który nie wi co pisze.

    > Nawet jeśli powyższe z serii "opowieści dziwnej treści" jest prawdziwa to co maja
    przepisy do instalatórów szukajacych jeleni?

    Znasz takich poza sobą? Bo ja nie.

    > Welokrtnie pisałeś że to Twoja branża to pojecie miec powinieneś.

    I mam pojęcie, dlatego Ci tłumaczę Ci, że piszesz bzdury i rzucasz
    bezpodstawne pomówienia na ludzi z tej branży.

    > A Ty byłeś?
    > Zdejmuja stary kocioł i w tym samym miejscu wieszaja nowy.
    > Banalna robota.

    Powiadasz banalna?

    Zdejmujesz kocioł Beretta Venus38i?

    Skąd zdejmujesz? Ze ściany? Jak to zrobisz, skoro jest to kocioł
    stojący, a nie wiszący? Ten kocioł stoi na podłodze durniu, a nie wisi.

    Jakim cudem podejścia kotła stojącego będą Ci pasowały do kotła
    wiszącego? Praktycznie trzeba wszystko poprzerabiać.

    Widać jesteś kompletnym idiotą, bo nie wiesz o czym piszesz, a do tego
    jeszcze dalej się srasz niż się znasz.

    > Wypowiadasz sie od samego początku.

    Wypowiedziałem się tylko o cenie usługi.

    > Tu Budzikowi napisali inaczej- przeczytaj jeszcze raz ropiske która dostał Budzik

    > Cyli przyjmując powyższe za 2tys zł mamy 20m rury i ok. 50 kształtek
    >
    > Przypomne jeszcze raz- zdejmują stary kocioł i w jego miejsce wieszają nowy.

    Sranie w banie. Demontują stary kocioł stojący na podłodze, przerabiają
    wszystkie podejścia, aby móc powiesić nowy kocioł na ścianie.

    Do tego wkład kominowy musi być wstawiony dla kotła kondensacyjnego i
    musi być dorobione odprowadzenie skroplin.

    Zatem skończ już pierdolić głupoty, a zacznij czytać co piszą inni,
    zwłaszcza autorzy wątku - w tym przypadku Budzik.

    > Ja się( wg Ciebie) nie znam, więc pytam Ciebie doświadczonego instalatora.
    > Nie unikaj odpowiedzi proszę.

    To Ty się tu wymądrzasz, zatem oświeć mnie wg Ciebie niekumatego.

    Widzisz tym się różnimy, że ja wiem o czym piszę, a Tobie tylko się
    wydaje, że wystarczy zdjąć stary kocioł i powiesić w to miejsce nowy.

    Zamiast wymądrzać się w nieswojej branży to może usiałbyś w tym swoim
    warsztaciku i zbił kilka skrzynek z desek po starych paletach. Może w
    końcu ktoś kupiłby to Twoje g...., które produkujesz i handlujesz tym
    podając fałszywe dane na FB.