  • Data: 2014-07-20 17:49:24
    Temat: Re: Wytyczanie domu na działce - czy mogę samodzielnie?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 20 lipca 2014 10:51:32 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > Nie potrzebuj� MEDYKA, �eby za mnie decydowa�, jak mam sie leczyc. Dziwi�
    si�, �e tylu z Was potrzebuje.

    Moj wspolnik amatorsko uprawia rozne dyscypliny sportu - glownie sztuki
    walki (boks, bjj, ogolnie wszystko co z MMA zwiazane). Siedzi w tym po uszy
    od wielu lat. Jak to w sportach walki czesto zdarzaja sie roznego typu
    kontuzje. I tu puenta - wiekszosc ludzi leczy te kontuzje samemu korzystajac
    z roznych rad kolegow glownie z USA. Moj kumpel tez - on akurat glownie
    miesnie plecow. Przykleja roznego typu paski, leczy sie jakimis pradami.
    Zaden lekarz nie potrafil mu pomoc tak jak robi to sam. Ja bylem raz u
    lekarza z bolem plecow to nawet mnie nie zbadal tylko zapisal ketonal :-)
    Recepte wykupilem ale ketonal oddalem babci ktora tez sie sama leczy, a ja
    zaczalem (za rada kumpla) robic cwiczenia wdlg. mckenziego - przede wszystkim
    przeprosty i bole jak reka odjal ;)

    Takze nie zawsze lekarz to recepta na zdrowie :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.