  • Data: 2020-08-22 14:12:25
    Temat: Re: Z szacunkiem i rezerwą
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Kadar Oszmanski napisał:

    > Moje pytanie: Jak podejść do takiego budownictwa, żeby nie narobić
    > sobie kłopotów i nie zniszczyć czegoś co może nie jest śliczne ale
    > spełnia swoje funkcje. Będę chciał usunąć tynki (wewnątrz) co się da
    > i na szybko przykręcić jakieś płyty na ściany. Jak będę miał więcej
    > czasu i pieniędzy zrobię coś porządniejszego. Na sufity, tak gdzie
    > się da trochę wełny i też jakieś płyty. Ewentualnie malowanie.
    > Czy takie zabiegi nie zaszkodzą? Czy sposoby rodem z ziemi
    > matki polki nie spowodują tutaj czegoś w stylu grzyba, pleśni itd.
    > Chcę trochę pokombinować po swojemu. Co o tym myślicie?

    Myślimy, że z dużym prawdopodobieństwem zaszkodzą. W tamtym klimacie
    wszelkie przykręcane płyty to znakomity generator syfu rozmaitego.
    Bo klimat ów ma to do siebie, że okresowo jest wilgotno i dość chłodno,
    a zaraz potem robi się ciepło -- na tyle, że grzać nie potrzeba.
    Ilekroć widywałem takie wierzchnie warstwy odrywane w czasie remontu,
    to pod spodem ładnie nie było.

    --
    Jarek