  • Data: 2020-08-22 21:59:39
    Temat: Re: [OT] Re: Z szacunkiem i rezerwą
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 22 sierpnia 2020 o 21:08:16 UTC+2 Baczek napisał(a):
    > Wczoraj Pan Telewizor powiedział, że w Hiszpanii zatrzymano jakiś
    > polskich zakapiorów. Zastanawiałem się czy jeszcze napiszesz ;)

    Znowu jakieś łachmyty robią złą opinię. W każdej narodowości są tacy
    Pamiętam jak kiedyś pokazywali jak Anglicy przyjechali do Krakowa
    spili się i kompletnie ześwinili. Tylko nikt Anglików nie wytykał
    później palcami a mówiony wyłącznie o tamtych. Nas wrzucają
    do jednego worka i z taką opinią później trzeba walczyć.
    K.