    From: RadekNet <w...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zabudowa rzutnika i ekranu
    Date: Mon, 9 Aug 2010 02:06:54 -0700 (PDT)
    <i39o55$shk$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <i3b586$2rl$1@inews.gazeta.pl>
    <i3b8t7$eeq$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <i3bcjt$73h$1@news.onet.pl>
    <i3bhp8$e3q$1@inews.gazeta.pl> <i3blr0$1lf$1@news.onet.pl>
    <i3bm69$te7$1@speranza.aioe.org> <i3bmso$4nc$1@news.onet.pl>
    <i3bng5$vdb$1@speranza.aioe.org> <i3bo8h$8n2$1@news.onet.pl>
    <i3borq$gh1$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <i3bp64$bc0$1@news.onet.pl>
    <c...@t...googlegroups.com>
    <i3n1n1$uie$1@news.onet.pl>
    <f...@t...googlegroups.com>
    <i3oetc$f1u$1@portraits.wsisiz.edu.pl>

    On 9 Sie, 09:40, Michał Gut <m...@w...pl>
    wrote:
    > faktycznie bardzo tani ale IMO lepiej uzywany ale jasniejszy i z lepsza
    > optyka. na zdjeciach widac nierownomierne rozswietlenie - zakladam ze to nie
    > od aparatu foto. no i mala natywna rozdzielczosc (odpowiadajac- JEST roznica
    > pomiedzy 640 a chociazbyh 800).
    >
    > napisz jak ci sie sprawuje - czy jestes w stanie ustawic ostrosc tak by
    > widziec ostre krawedzie pikseli?
    > jesli tak to czy w srodku jest tak samo ostry obraz co po krawedziach?

    To moj pierwszy projektor, wiec mozesz przyjac, ze nie mam do czego
    porownywac, ale jestem zadowolony w 98%. Te 2% to glosnosc chlodzenia
    i to, ze trzeba zaslaniac okna do ogladania. I na to bede zwracal
    uwage jak bede go wymieniac - ciche chlodzenie (acz niekoniecznie) i
    mocniejsza lampa. Acha, dla bajeru tuner TV ;)
    Za bardzo nie mam sie do czego innego przyczepic. Nawet rozdzielczosc
    wydaje mi sie wystarczajaca, bo ogladam film z kilku metrow a pixele
    widac dopiero po zblizeniu sie. Obraz jest taki sam w kazdym mniejscu
    ekranu, jest ostry (to mowi moja zona, ktora nosi okulary), plynny
    nawet w szybkich akcjach. No i wolalem nowy z gwarancja, niz uzywany
    markowy.
    Wydaje mi sie, ze jakbym wydal wiecej kasy to wcale bym nie byl
    bardziej zadowolony.

    --
    Radek Wrodarczyk