  • Data: 2009-07-18 18:25:04
    Temat: Re: Zagęszczanie piasku pod podłogę na gruncie
    Od: KK <kakr77_skasuj_to_@_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    William Bonawentura pisze:
    > Robimy podłogę na gruncie. Na razie piasek i podkład betonowy (tzw. chudziak). I tu
    mam szereg pytań

    > 1) Po czym poznać, że piasek jest właściwie ubity ? Bo pomimo kilkugodzinnego
    traktowania zagęszczarką nadal np. mogę zrobić dołki kolanami.

    jak wciśniesz ręcznie pręt fi 6-8 żebrowany na więcej niż 15-20cm to
    jest za słabo -lub niewłaściwy piasek (może rzeczny?). Ten się nie
    zagęści zagęszczarką.
    jak wbijesz małym młotkiem pręt żebrowany fi 12 i zacznie od pewnego
    miejsca wchodzić "lekko" to masz ubijane za dużymi warstwami (albo tylko
    na górze).

    > 2) Lać beton "z gruchy" ? Jeśli tak to czy jakoś zabezpieczać się przez
    "rozpłynięciem" piasku ? Folią ?

    Tak, chyba nie ma zbytniego znaczenia.
    Pozdr
    KK