  • Data: 2009-12-30 00:26:37
    Temat: Re: Zarowki energooszczedne
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-12-29 20:46, Druid29 pisze:
    > Tak się akurat składa, że wpomniany przeze mnie Osram opisuje niemal
    Napisales "...cała reszta producentów to eksperyment na oświetleniu..."
    wyraznie faworyzujac OSRAM.
    Jezeli chcialbys zachowac obiektywizm to nie sposob wspomniec tez o
    innej maloznanej firmie Philips istniejacej od 1891 r czy podworkowego
    GE istniejacego od 1892 r.

    > światła Osram można znaleźć w powaźnych hurtowniach elektroinstalacyjnych.
    Podobnie jak Phillips-a i pewnie kilkunastu innych producentow?

    > Ty za to tak się skupiłeś na LEDach firmy Cree i innych, że zapomniałeś
    > o innych technologiach i widzisz bzdury w wypowiedziach które nie pasują
    Zanim zaczniesz mnie szkalowac czytaj dokladnie.
    Napisalem:
    "Mniemam ze tematyka swietlowek kompaktowych jest tak oklepana ze chodzi
    Ci pewnie o LED..."
    Nijak ma to sie do wykluczania tej czy innej technologii...

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom