eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZasilanie boilera elektrycznego z ogniwa fotowoltanicznego › Re: Zasilanie boilera elektrycznego z ogniwa fotowoltanicznego
  • Data: 2014-06-16 23:11:26
    Temat: Re: Zasilanie boilera elektrycznego z ogniwa fotowoltanicznego
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 16 czerwca 2014 22:21:47 UTC+2 użytkownik janusz_k napisał:

    > Ani najprostsze ani najtańsze, trudno to dobrze polutować poza tym w
    >
    > instalacji panuje dość duże ciśnienie i mogą ci luty puścic i zalejesz
    >
    > dom. Kolektorami aby efektywnie grzac musisz mieć min 2-3 szt i to
    >
    > fabrycznych a i tak w zimie będziesz miał deficyt ciepłej wody, koszty
    >
    > spore zysk niewielki.
    >
    > Wg mnie najtaniej będziesz miał jak przejdziesz na 2 taryfy, a bojler
    >
    > właczysz przez zegar aby grzał tylko w 2 taryfie. Całą inwestycja to
    >
    > zmiana umowy i zegar programowany za 30-40zł.
    >

    > --
    >

    > Pozdr

> [...]

    Jeśli argumentem ma być ze Ty nie potrafisz polutować to jest to najgorszy argument
    jaki sobie można wyobrazić. W fabrykach lutują grzałki do kołnierzy i pomimo sporego
    ciśnienia szybciej się grzałka przepali niż puści lutowanie. No chyba że w Twoim
    świecie grzałkę z kołnierzem do bojlera robi się z jednego kawałka metalu.