  • Data: 2009-08-10 08:30:29
    Temat: Re: Żelazko parowe. Opinie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" h5abos$8fr$...@i...gazeta.pl

    > 2. Znajdź choćby jedno poważne kłamstwo w tym, o czym piszę.
    > (litrówki czy innego drobnego błędu pisarskiego nie uznam,
    > bo mylenie się jest rzeczą ludzką a ja korektora nie mam)

    Inni znaleźli. :)

    "Eneuel Leszek Ciszewski" h5nh4n$srj$...@i...gazeta.pl

    Bóg mówi o sobie, że jest drogą, prawdą i życiem. :)
    Nie posługuję się kłamstwem. :) Na religii uczono mnie,
    iż trzeba podążać za Chrystusem, choćby i pod prąd, choćby przeciwko
    całemu światu, choćby przeciwko kapłanom, biskupom, religiom, przeciwko
    samemu sobie czy komuś, kogo się kocha...

    Ja tej nauce będąc wiernym, piszę odważnie o tym, iż biskupi wydali na
    mnie wyrok śmierci. A wydali ów wyrok dlatego, że:

    -- nie chciałem ciupciać się z ich kobietą, Łucją Stalenczyk jako
    fikcyjny mąż bratanicy tejże kobiety; bratanicy na imię Sylwia,
    nazwiska nie poznałem (być może też Stalenczyk)

    -- nie chciałem uznawać ich kłamstw za prawdę :)

    -- rzekomo nie chciałem płacić duchownym na ich cele
    (i nie tylko o cele klasztorne czy nawet zakonne tu chodzi)

    -- chciałem założyć swoją rodzinę, powiesić na swoim domu dwie :) flagi
    (polską i swoją własną, z własnym herbem, z własnymi barwami)

    -- nie chciałem okradać podatników (zapewne także ludzi takich jak Ty)

    I śmiem twierdzić, iż tak długo pozostaję wierny tej nauce, jak długo
    piszę lub mówię prawdę i nie zdradzam sekretów. :) Nie ja jestem wrogiem
    KRK, gdy piszę niewygodna dla nich prawdę, lecz polscy biskupi, gdy mnie
    nienawidząc, starają się zepchnąć do śmietnika. :)

    -=-

    I wiesz co... Ponoć człowieka zakorzenionego w Bogu można poznać po tym,
    że potrafi przetrwać różne niesprzyjające mu wydarzenia. :) Ja musiałem
    toczyć (pod górę?) wojnę z rodzicami, polską częścią KRK i (za sprawą
    mego ex-przełożonego) z polskim państwem. :) Bez pracy, :) w otoczeniu
    wrogów, bez jakiejkolwiek pomocy -- przeżyłem, podczas gdy wielu spośród
    moich wrogów zeszło z tego świata śmiercią niekoniecznie chwalebną:

    -- matka mego ojca umierała w zasikanej pościeli, otoczona
    ogromnym (jak na polskie realia) bogactwem, z którego
    nie mogła skorzystać :)

    -- ex-proboszcz mojej parafii umarł nagle i niespodziewanie
    (a zapewne nieraz modlił się słowami -- od nagłej
    i niespodziewanej śmierci wybaw nas, Panie) będąc honorowym
    prałatem Jana Pawła II i szykując mnie na niewolnika tegoż JPII

    -- Jan Paweł II umarł na 2 godziny i 23 minuty przed
    zbawczym świętem, które z mozołem, przy sprzeciwie Watykanu
    ustanawiał niemal przez całe swoje (Jana Pała II i Karola
    Wojtyły) życie a ja urodziłem się 23 lutego (czyli 02 miesiąca
    roku) a tego święta nie można świętować na ,,tamtym świecie''

    na dodatek umarł 02 kwietnia, a 02 dzień miesiąca to dzień
    poświecony ludziom niewierzącym, :) nie świętym

    -- umiera nauka JPII :)

    -- spłonęły dzieci Korterii, po których długo płakano
    w Białostockich kościołach; były szykowane na
    najzacniejsze stanowiska w tym kraju; niemal jak
    dzieci Narewki i okolic tejże były szykowane w czasach
    PRLi na wysokie stanowiska partyjne czy państwowe
    ludowego państwa w czasach Twojej młodości i w czasach
    Twego dzieciństwa oraz wcześniej; masz swoje lata, więc
    potrafisz zweryfikować moje ,,rewelacje'' co do pchania
    Białorusinów na wysokie stanowiska polskie (celem chyba
    było budowanie nienawiści Polaków do Białorusinów)

    --
    .`'.-. ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'