  • Data: 2009-08-04 22:12:38
    Temat: Re: Żelazko parowe. Opinie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "XL" 1xi406w0dchjr.qc75kk5cxksv$....@4...net

    > Pewnie tak, ale wystarczy zajrzeć do wszywki i jest tam "made in...".

    Więc kupiłem wczoraj gacie szyte na Węgrzech. :)
    Po 7 złotych -- razem z wieszakiem. :)
    (minus 5% -- na skarbonkę emerycką)

    :)

    > ...firmując swoją marką? To chyba byłoby ntg. Raczej kupują tanie,
    > niskojakościowe tkaniny.

    IMO większość jej produkcji pochodzi z Chin czy Indii lub Pakistanu,
    co nie zmienia faktu, iż kupują tam tani surowiec, z którego szyją
    w Polsce koszule ,,lepszego gatunku''. :)

    > Nie bierzesz pod uwagę, ze my się też odradzamy? też mieliśmy swój
    > "Wietnam" przez 50 lat...

    Cieszyliśmy się klauzulą najwyższego uprzywilejowania, czy jak się to zwie. :)
    (być może Chiny czasami też -- trudno zgadnąć) Obok tego były jednak restrykcje
    COCOM. Ale nędzy chińskiej nie mieliśmy tutaj w czasach PRLi.

    > Po wszystko, nie tylko to.

    Prawie po wszystko. :)

    > O ile nie rozejdzie sie po pierwszym praniu...

    Nie rozchodzi się ani trochę po wielokrotnym praniu. :)
    Wyrywają się metalowe guziki (już dwa wyrwałem -- wsiadając
    do samochodu) a spodnie są podatne na rozerwania, ale przy
    tak cienkim materiale trudno o coś lepszego.

    > I to kończy dyskusję, bo skoro zaczynasz najeżdżac na KK z powodu byle
    > majtek... to nie mamy o czym mówić, pozostań dalej z Twoim wybranym kijem w
    > kręgosłupie, powodzenia :-)

    To i dobrze -- po co mi rozmowa z Tobą? :) Mam ciekawsze zajęcia
    niż rozmowa z hipokrytką. :) (KRK nie uznaje chyba TeŻowania)
    Mam złe skojarzenia z TeŻami -- pewien TeŻ starał się okaleczyć
    mnie i okraść, w wyniku czego mnie jedynie ;) pobił i okradł. :)
    Kopał mnie, gdy leżałem na podłodze. :) I taka to jest ta Twoja
    obrona KRK. :)

    0. To nie KK, ale KRK. :)
    1. Prawdziwa cnota nie boi się krytyki. :)
    2. Znajdź choćby jedno poważne kłamstwo w tym, o czym piszę.
    (litrówki czy innego drobnego błędu pisarskiego nie uznam,
    bo mylenie się jest rzeczą ludzką a ja korektora nie mam)
    3. Obecnie biskupem Rzymu (papieżem) jest Benedykt XVI
    i nie ,,najeżdżam'' na niego. Wręcz odwrotnie -- dziękuję
    Bogu za takiego papieża, który (chyba jako jedyny poważany
    człowiek na świecie) odważnie mnie broni. Niby broni wiary
    KRK, ale tak się jakoś składa, że od pierwszych chwil swego
    pontyfikatu bierze mnie w obronę. :)
    4. Zawsze i wszędzie uczono mnie mówienia (i pisania) prawdy.
    Także na lekcjach religii uczono mnie, iż należy zrezygnować
    ze wszystkiego, co sprzeciwia się Bogu, a nauka JPII właśnie
    sprzeciwiała się Bogu. :) Podobnie z nauka innych ,,sług Miłości''.

    A może całe moje punkty na nic? Może KK to Kościół Jana Pawła II?

    --
    .`'.-. ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'