  • Data: 2009-04-01 01:29:46
    Temat: Re: Zły jestem i się tu wyładuję - Ceresit
    Od: "kiki" <s...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

    "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> wrote in message
    news:49d2c117$1@news.home.net.pl...

    > Był fun :)

    Tak ale to z kabiną mi wygląda na celowe działanie. Coś jest niedorobione i
    przerobili rysunki żeby w razie czego zwalić winę na ciebie.

    strona 3
    wymiary BV2 i BV3.. zrób zbliżenie w co one celują. Przy 100cm ten kawałek
    to wylecenie poza zakres, momentalnie. Brodzik 100x100cm odsuniety od ściany
    na 4-5mm aby było miejsce na silikon. Razem 1005mm Kabina da sie postawić na
    99cm żeby oś szyby była w miarę w środku i aluminium nie wystawało i zawias
    drzwi stał pewnie.
    Zabrakło ze 4cm na nieruchomej ściance k**** m*ć :-)
    Ta szara ramka w ich brodziku ma ze 3 cm szerokości i nie ma zbytnio pola
    manewru.
    Gdybym zmniejszył wymiar BV3 to szyba drzwi i uszczelka by musiała wisiec w
    powietrzu wewnątrz poza rantem brodzika. Co za gówno.