  • Data: 2009-12-06 19:19:54
    Temat: Re: Zmniejszenie mocy kotla a spalanie.
    Od: zbooY <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Gru, 00:49, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > Serwisant
    > powiedzial mi, ze mozna spalac mniej gazu obnizajac moc maksymalna kotla w
    > jego ustawieniach serwisowych.

    a czy tu nie chodzi o piece bez modulacji plomienia? chodzi o ten
    rozruchowy zaplon
    mi tez obnizyl z 28 na 24 przy rozruchu serwisowym, jeszcze przed
    ociepleniem budynku mimo, ze mam zakres od 30%...
    generalnie mam przewymiarowane i na powrotach podlogowki i wraca zimna
    na CO
    i sam powiedzial, ze modulacja jest od maksymalnej fabrycznej a nie od
    maksymalnej zredukowanej
    tyle wiem
    z.