  • Data: 2009-12-07 01:08:32
    Temat: Re: Zmniejszenie mocy kotla a spalanie.
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message
    news:hfd6o1$s87$1@news.interia.pl...

    > Wiekszosc dzisiejszych kotlow ma modulacje palnika, moj tez, ale bywa dosc
    > czesto, ze maja tez spora nadwyzke mocy. Dla tego tez sprawa nie jest do
    > konca jasna. Warto by poznac pewne zaleznosci i myslalem, ze moze ktos z

    Mnie to się wydaje wielkim kantem :-) Jeżeli zwykły piec z zamkniętą komorą
    ma sprawność 92-93% To ile ty wyciągniesz na kondensacji w całym sezonie
    suma sumarum? 1-2% ? A ile zainwestowałeś w to przy okazji ? Układ robi sie
    skomplikowany i przez to awaryjny.
    Te dyskusje przypominają mi pompy ciepła :-)