  • Data: 2011-08-30 11:18:34
    Temat: Re: bez dachu na zim
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > chciałbym poradzić się w następującej kwestii: czy można zostawić budynek
    > bez dachu na zimę? W tym roku byłby tylko zalany strop i koniec prac.
    > Wolałbym oczywiście w tym roku zrobić kompletny dach, ale być może
    > zabraknie czasu przed śniegami i mrozami.

    ja nie przykrywałem niczym, sniegu było w srodku do 1m, raz zwalałem go, ale
    ogolnie nie ma sensu
    sie tym bawić. przykryc cięzko było bo sciany szczytowe były i po częsci
    działowe.

    W marcu przykryli dom, czerwiec okna (dalo rade wysuszyc bardzo dokladnie
    wszystko), w sierpniu tynki i posadzki wykonczenia grudzien, styczen, w
    lutym juz mieszkałem, było kompletnie sucho.