eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniebojler 120litrów grzałka 10kW - potrzebna pompa czy nie? › Re: bojler 120litrów grzałka 10kW - potrzebna pompa czy nie?
  • Data: 2013-09-09 12:01:49
    Temat: Re: bojler 120litrów grzałka 10kW - potrzebna pompa czy nie?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 9 września 2013 07:37:20 UTC+2 użytkownik jan dolniak napisał:
    > Chyba trochę przejaskrawilem sprawę.
    >
    > Ale :masz wlączoną pralkę(czajnik)-2kW,prawie 10A.Do tego zalącza się grzalka
    bojlera:1/3 10 kW,czyli 3300W-ze 13A.Jeśli jeszcze masz coś na tej fazie(zdarza
    się)-czy w normalnej,domowej instalacji ma prawo siąsć napięcie lub zabezpieczenie?

    > Kiedyś w przedszkolach bywaly elektryczne saganki do gotowania-glównie mleka-w
    kąpieli wodnej.Mialo toto 30 lub więcej kW,bez pompy.Dzialalo znakomicie,ale grzalki
    pracowaly w temp bliskiej wrzenia i szybko się przepalaly.

    Jakiś link do takiego saganka poproszę. Kiedyś to projektowałem kuchnie, w
    przedszkolach też. Z niczym takim się nie spotkałem. Kuchnia w przedszkolu to
    taborety gazowe i elektryczne. W wersji na bogato zestaw kociołków przechylnych.