    From: QbaB <q...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: budowa domu - rozmowa z architektem
    Date: Thu, 29 Oct 2009 06:16:06 -0700 (PDT)

    > widzisz czy lepsze wlasnie nie chce czekac, poniewaz dach jest
    > jedna z najistotniejszych rzeczy. Wole miec w kuchni łazience
    > i saloniku najtansza wykladzine, jednak dach chce miec skonczony,
    > zeby o nim zapomniec - ale tez mozliwie tani.

    Koledzy dobrze radzą.
    Dach z papa termozgrzewalną jest bardzo trwały i możesz o nim
    zapomniec aż do momenty gdy uzbierasz tyle kasy żeby przykryć go
    porządna dachówką ceramiczną. Nie ma sensu kupowadź badziewia bo
    kupuje sie dwa razy.
    Widziałem juz kilka dachów z dachówki na stosunkowo młodych domach i
    niektóre wyglądaja koszmarnie, juz lepiej wygląda papa.
    Co do deskowania. Byłem raz w firmie która zajmuje się tylko dachami
    różnego rodzaju i w każdej opcji zalecali pełne deskowanie. Osobiście
    uważam że deskowanie jest ważniejsze przy dachówce niz przy
    blachodachówce. Dachówki lubią spadać podwiane silnym wiatrem albo
    czasem jakaś pęknie.
    Ja uważam że lepiej wygodnie mieszkać niż mieszkac w pięknym z
    zewnątrz domu. Pewnie że każdy chce mieć ładny domek ale jak nie
    starcza kasy to lepiej zainwestować w cos co się opłaci np izolacje
    albo okna.
    Owszem ja też skusiłem się na zrobienie kawłka tarasu i opaski wokół
    domu na które za bardzo nie było mnie stać ale zaoszczedziłem nieco na
    meblach do kuchni i na drzwiach wewnętrznych (które łatwo wymienic w
    razie przypływu kasy).

    Pzdr
    QbaB