  • Data: 2009-08-17 20:07:45
    Temat: Re: certyfikat energetyczny
    Od: "Lech R" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To rób ludziom za 0,00 złotych.
    Solidnie, jedź na obiekt, obejrzyj, przeczytaj projekt a potem zastosuj
    przepisy. Najlepiej literalnie.Pojedź drugi raz odwieźć kwity, wystaw
    fakturę zapłać VAT.

    A serio - miało być pięknie wyszło jak zawsze.
    Certyfikacja w Polse raczkuje, zobaczymy co będzie za parę lat, nie ma się
    co podniecać obecnym stanem prawnym jako ostatecznym, choć trzeba go
    stosować.
    W obecnej chwili rzeczywiście wszystko zalezy od dobrej woli certyfikatora,
    bo nikt nie weryfikuje ( i nie będzie pewnie weryfikował) obliczeń, do samej
    metodologii narzucnej ministarialnie w wielu miejscach fachowcy mogą się
    przyczepić...ale.

    Trudne prawo lecz prawo, certyfikat trzeba mieć tak samo jak projekt i
    kropka. Z tym nie dyskutujemy.

    W/g mnie solidne zrobienie domku jest warte właśnie te 1000-1500 zł netto.
    (+VAT), u adtytora z wiedzą a nie człowieczka po kursiku.
    ( W kursikach nic złego nie ma, ale żeby zrozumieć o co w tym naprawdę biega
    kilka weekendów nie wystarczy, zwłaszcza dla teologa czy geografa, te kilka
    kursowych weekendów to właśnie czas dla fachowca na zaznajomienie się z
    procedurami).
    Jak ktoś chce ściemę z alledrogo - cóż, jego wybór.
    Pozdrawiam!

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 17 Sie, 16:00, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Przemek" <e...@v...pl> napisał w
    > wiadomościnews:h6bdli$ecp$1@news.onet.pl...

    > To nie jest tanio. To jest o 500zł za drogo.

    Zgadza się. Liczyłem wiele razy i bardzo skrupulatnie. Dokładnie 500zł
    i 00 groszy za drogo ...
    ;-)