  • Data: 2009-08-18 06:36:03
    Temat: Re: certyfikat energetyczny
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Trudne prawo lecz prawo, certyfikat trzeba mieć tak samo jak projekt i
    > kropka. Z tym nie dyskutujemy.

    Ty sie z choinki urwales? Prawo nie jest rzadna wartoscia nadrzedna, ma
    sluzyc ludziom. Dobre prawo to takie, ktore ludziom sluzy, zle prawo
    mozna zmienic i kontestowac jak wszytko co zle.

    > W/g mnie solidne zrobienie domku jest warte właśnie te 1000-1500 zł
    > netto. (+VAT), u adtytora z wiedzą a nie człowieczka po kursiku.
    > ( W kursikach nic złego nie ma, ale żeby zrozumieć o co w tym naprawdę
    > biega kilka weekendów nie wystarczy, zwłaszcza dla teologa czy geografa,
    > te kilka kursowych weekendów to właśnie czas dla fachowca na
    > zaznajomienie się z procedurami).

    Jakbys wiedzial o co w tym biega to takich rzeczy byc nie wypisywal. Nie
    da sie teoretycznie wyliczyc zapotrzebowania energetycznego skoro
    roznice w wykonastwie powoduja, ze ten parametr zmienia sie w szerokich
    granicach w ramach tej samej technbologii.

    http://idom.sourceforge.net/
    Teraz takze forum dyskusyjne
    Zobacz, wyslij uwagi, dolacz do projektu.