  • Data: 2015-04-11 15:59:02
    Temat: Re: cyklinowanie 15m - jest sens?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakiś wizjoner jestem bo jak przeczytałem w remacie że 15 metrów to od razu
    pomyślałem o szlifierce taśmowej.
    ja "żyrafą" objechałem prawie 50m2. Znaczy taką kątówką 1300 w z
    tarczami 22cm. jedna uwaga. gołe dechy - takie jak ja miałem-robi się
    łatwo. zamalowane - duuuużo trudniej. znaczy papier ścierny się zapycha.
    Polecam zrobić test - wtedy wyliczysz ile papierów musisz kupić i jak
    cię to cenowo wyjdzie. jak ja zacząłem krążkami za 6zł/szt to skończyłem
    naklejając arkusze nowego papieru ściernego(1zł/szt) na starte krążki

    ToMasz