  • Data: 2009-06-25 04:43:01
    Temat: Re: do lozka: stelaz elastyczny czy statyczny?
    Od: hdd <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Cze, 23:54, Sierp <s...@n...netgrr> wrote:

    > ja wymienilem, bo okazalo sie, ze do mojego materaca (estrella lux) aby

    Zamierzam wziac materac texel, ale to glownie dlatego ze do niego
    moglem
    sie przymierzyc w sklepie i byl ok;) waze 84kg
    Firma ta sama to moze porownywales np. texela z ta estrella - czemu ja
    zakupiles?;)

    > wziac pod uwage reklamacje, musi byc stelaz elastyczny (podobno tylko z
    > takim powinno sie uzywac tego materaca)

    ciekawe dlaczego, bo jakby sie tak zastanowic to te sprezyny punktowe
    traca stabilne miejsce podparcia

    > natomaist specjalnej roznicy miedzy elastycznym a zwyklymi deskami nie
    > odczuwam

    tak myslalem, dzieki za info