    From: "Darek" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: dom 100m2 prosze o opinie o projekcie
    Date: Tue, 20 Sep 2011 17:58:15 +0200

    ja aktualnie wynajmuje dom gdzie w malym ogrodzie
    znajduje sie domek podobny do max, kubuś, jasio:

    http://www.marczak.pl/domki,1.html

    naprawdę fajna sprawa i idelanie pasuje do ogrodu nie odznaczając
    się od niego, tworzy harmonijną całość. Co więcej, ja taki domek
    raczej zrobię sam z desek z tartaku. Dlaczego? Ano dlatego, że zazwyczaj
    kupne są siakoś lakierowane wymuskanie a to IMVHO mnie nie specjalnie
    odpowiada, zbytnio sie wyróżna spośród drzew. Lepszym rozwiązaniem jest
    wyłącznie zabejcowanie i po czasie na domku pojawi się nalot, zabrudzi
    się, co wygląda bardzo naturalnie. Oczywiście to jest kwestią gustu
    ale ja lubię naturalność. Pewnie domek po kilku latach zacznie gnić,
    wtedy go rozbiorę i postawię nowy, nakład finansowy na materiał niewielki,
    nakład pracy własny.
    Potrzebuję taki domek tylko do narzędzi ogrodowych, kosiarki, podkaszarki.

    W zamian za garaż, myślę o wybudowaniu czegoś w stylu małego ogrodu
    zimowego a może mniej górnolotnie, przeszklonej altany od strony
    tarasu - ale to w przyszłości, ponieważ jest to już niebagatelny koszt
    szyb zespolonych, odpowiednich profili gdyby miało to być podgrzewane.

    Pozdrawiam
    Darek