    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 23 Jun 2017 06:52:02 -0700 (PDT)
    <594acbc4$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <oifoe0$579$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <8...@g...com>
    <oiibu4$h41$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <oiich6$hes$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <e...@g...com>
    <oiikrs$fmu$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <oiimq9$hjs$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: dom autonomiczny
    From: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 23 czerwca 2017 11:25:30 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > proszę
    > http://wyborcza.pl/7,75398,21958198,siatka-mariusza-
    kaminskiego-kto-stoi-za-afera-podsluchowa.html

    > Tak, wiem, wyborcza :)

    wybocza jest żródłem mało wiarygodnym, czesto stosuje metodę "nasi informatorzy" bądz
    "zwykła polka" któa sie okazuje działaczka powiedzmy KODu.
    Ale informacje przyjmuję, a bedę sie nią przejmował gdy inne źródła bedą ją
    sprawdzać.

    A szczegóły?

    > Chociażby to:
    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Pieniadze-SKOK-ow-pl
    yna-do-Luksemburga-KNF-powinny-wesprzec-restrukturyz
    acje-7219843.html

    > + upadki kilku kas regionalnych, za które zapłacili wszyscy klienci banków.

    tak wlasnie myslałem, platformersi ukradli, pis jest zły :)

    "Z owych 3 miliardów zaangażowanych przez BFG w ratowanie zagrożonych SKOK-ów (proszę
    zobaczyć, że u źródła, np. w wywiadach ministra Szczurka, tak właśnie jest to
    formułowane, ściśle i zgodnie z prawdą - "skróty myślowe" uruchamiające głuchy
    telefon pojawiają się dopiero w redakcyjnych leadach, zajawkach i komentarzach) lwią
    część, aż 2,2 miliarda wygenerowało ratowanie SKOK Wołomin. A dalszych kilkaset
    milionów - upadłego SKOK "Kopernik".
    I tu mamy kolejne piętro montażu, bo oba te podmioty działały osobno od SKOK-ów
    podległych Kasie Krajowej Biereckiego, "Kopernikiem" zarządzali lokalni działacze PO,
    a Wołomin był z Kasą Krajową ostro skłócony i już w 2012 ludzie Biereckiego pisali na
    Wołomin do KNF donosy."
    http://fakty.interia.pl/opinie/ziemkiewicz/news-skok
    -czyli-montaz-i-antymontaz,nId,1705826#utm_source=pa
    ste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox

    b.